تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوپتگی: صادقانه رفتار کردم و بابت اقداماتم پشیمان نیستم

 لوپتگی سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت.

به گزارش شما نیوز ، ۴۸ ساعت بعد از برکناری از تیم ملی اسپانیا، مراسم معارفه خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید انجام شد، لوپتگی که شانس خوبی همراه با لاروخا برای افتخارآفرینی در جام جهانی داشت، اعتقاد دارد صادقانه رفتار کرده و بابت اتفاقات رقم خورده پشیمان نیست. او در مراسم معارفه اش چنین گفت:

تلاش می کنم احساساتی نشوم ولی امروز روز احساساتی شدن است. می خواهم از رئال مادرید و مدیر باشگاه به خاطر اعتمادشان به من تشکر کنم. در اینجا باید بهترین تان را به اجرا بگذارید، می خواهیم به خوبی گذشته باشیم. تصورم این است توانایی لازم برای این شغل را دارم. باید قوی بود و می خواهیم از این قدرت برای پیشرفت استفاده کنیم. هدف مان بردن تمامی جام ها است. بعد از فوت مادرم، روز گذشته ناراحت کننده ترین روز زندگی ام بود و البته امروز خرسندترین روز زندگی ام است.

مثل تمام اسپانیایی های دیگر طرفدار تیم ملی خواهم بود، مطمئنم با وجود تمامی اتفاقات، جام جهانی خوبی را پشت سر خواهند گذاشت. می خواستیم با همه صادق باشیم، بنابراین توافق را علنی کردیم. مخفی کردنش می توانست بد باشد، بازیکنان بعد از شنیدن خبر مشکلی با این قضیه نداشتند. نمی توان به گذشته بازگشت و چیزی را عوض کرد ولی من صادقانه و شفاف عمل کردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوپتگی: صادقانه رفتار کردم و بابت اقداماتم پشیمان نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..