تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Flip the Knife PvP Challenge 1.0.56 – بازی چالش پرتاب چاقو اندروید + مود

دانلود امروز 3+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.56

دوست داشتن 1

Flip the Knife PvP Challenge v1.0.56 + Mod – بازی چالش پرتاب چاقو اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Flip the Knife PvP Challenge بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای آرکید از BigDreamGames برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Flip the Knife PvP Challenge برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی تفننی جالب با محیطی ساده و گرافیک کارتونی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن قادرید انواع و اقسام سلاح های سرد مانند چاقو، تبر و شمشیر را پرتاب کرده و تبدیل به استاد پرتاب کردن سلاح های سرد شوید! تمرین کنید و در مکان های مختلف و متنوع پرتاب چاقو را انجام دهید! بعد از مدتی یاد خواهید گرفت که هر سلاح سردی را چطور باید پرتاب کنید که درست به هدف بخورد ؛ حتی اگر هدف متحرک باشد! همچنان که در بازی پیشروی می کنید، می توانید قفل چاقوهای نایاب، تبرهای آهنی و شمشیرهای افسانه ای را باز کنید و کلکسیونی از آن ها را داشته باشید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جالب با طراحی و ساخت فوق العاده زیبا و حجم کم هستید بدون شک Flip the Knife PvP Challenge نظرتان را جلب میکند، آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

Flip the Knife PvP Challenge

بازی Flip the Knife PvP Challenge تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین و آحرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بکنید.

تغییرات نسخه V1.0.56 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Flip the Knife PvP Challenge 1.0.56 – بازی چالش پرتاب چاقو اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..