تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قورباغه های آوازه‌خوان به سینماها می آیند

اولین تیزر فیلم سینمایی موزیکال عروسکی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور منتشر شد.

به گزارش سینماخبر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «خاله قورباغه»  به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور از اوایل تابستان با شعار «فیلمی شاد و موزیکال برای همه بچه‌ها و بعضی از بزرگ‌ترها» روی پرده سینماها می‌رود.

اولین تیزر موزیکال این فیلم توسط مسلم رسولی ساخته شده است.

فیلم  «خاله قورباغه» از هفتم اسفند ۹۵ در دکورهای مستقر در پلاتوی بنیاد سینمایی فارابی با طراحی‌های مجید لیلاجی و اجرای میرنظام الدین مدنی، طی ١١٠ روز توسط محمد رسولی فیلمبرداری شده است.

جلوه‌های بصری فیلم را امیررضا معتمدی انجام داده و تدوین فیلم بر عهده سپیده عبدالوهاب و افشین هاشمی بوده است.

موسیقی متن و ترانه‌های این فیلم موزیکال توسط سعید شهرام، آهنگساز ایرانی ساکن آمریکا ساخته و ضبط شده، صداگذاری فیلم را نیز بهمن اردلان در استودیو بهمن انجام داده است.

فیلمنامه این فیلم توسط فرشته طائرپور با همکاری افشین هاشمی نوشته شده و تولید آن از نیمه دوم سال ٩۴ تا بهار ۹۶ با مدیریت و برنامه‌ریزی سیداحمد ساکت انجام شده است.

پخش فیلم «خاله قورباغه» برعهده حوزه هنری و زمان آن ۸۵ دقیقه است که اوایل تابستان با سرگروهی سینما آزادی روی پرده می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قورباغه های آوازه‌خوان به سینماها می آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..