تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان اعلام شد

هم زمان با فرارسیدن نوروز 1397، فراخوان مسابقه عکاسی از موزه خراسان بزرگ منتشر شد که در همین رابطه نتایج مسابقه عکاسی از موزه خراسان بزرگ اعلام شد.

محمدرضا پهلوان مدیر موزه های این اداره کل روز چهارشنبه 23 خرداد با اعلام این خبر افزود: «به منظور اجرایی شدن شعار ایکوم شورای جهانی موزه ها در سال 2018 میلادی و جذب مخاطبین جدید، رویکردهای نو و مردمان نو در موزه ها و ثبت خاطرات بازدیدکنندگان از موزه خراسان بزرگ، این مسابقه برگزار شد.»

علاقه مندان فرصت داشتند تا 15 اردیبهشت امسال، عکس هایی که از این موزه را به تصویر کشیدند، برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

استقبال خوبی از این مسابقه به عمل آمد و عکس های زیادی به صورت حرفه ای و آماتور با دوربین عکاسی و موبایل به دبیرخانه مسابقه رسید و هیئت داوران که ترکیبی از عکاسان حرفه ای و با تخصص های موزه داری، باستان شناسی و هنرهای تجسمی بودند، با دقت در چند مرحله، عکس های دریافت شده را مورد بازبینی و داوری قرار دادند.

پهلوان با بیان این که شش نفر در این مسابقه به عنوان عکاسان برتر مسابقه انتخاب شدند افزود: «حسین حسین زاده، پیمان روح پرور، محمود قاسمی، مهرشاد پهلوان، صائب قنبری و محمد صفریان به عنوان برگزیدگان این دوره از مسابقه از سوی هیئت داروان معرفی شدند.»

مدیر موزه های اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی اضافه کرد: برترین های این مسابقه می توانند برای دریافت هدیه خود به معاونت گردشگری این اداره کل واقع در مشهد، بلوار شهید صادقی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن گویای051-37045 داخلی 1110 تماس بگیرند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..