تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنندج، میزبان برگزاری دومین جشنواره ملی اسب کُرد

سنندج، میزبان برگزاری دومین جشنواره ملی اسب کُردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  دومین دوره جشنواره ملی اسب کُرد با حضور 12 استان از سراسر کشور در مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می شود.

شرکت‌کنندگان در بخش زیبایی اسب در رده‌های سنی، «کره‌های زیر 6 ماه»، یک ساله‌ها «بالای 6 ماه تا یک سال)، ۱ - ۲ سال، ۲ - ۳ سال، ۳ - ۴ سال، ۴ - ۵ سال، ۵ - ۷ سال و ۷ سال به بالا به رقابت می‌پردازند.

در این جشنواره سوارکاران در بخش «شوسواره» یا «کردی‌سواری» حرکات نمایشی با اسب را اجرا خواهند کرد و هم‌چنین به منظور ایجاد شور و نشاط در حاشیه جشنواره «هه‌لپه‌رکی و بازی‌های بومی محلی با اسب» نیز توسط هنرمندان و سوارکاران کردستانی انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ دومین دوره جشنواره ملی اسب کُرد طی روزهای ششم تا هشتم تیرماه در استادیوم 15 هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

برگزاری دومین دوره جشنواره ملی اسب کُرد در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنندج، میزبان برگزاری دومین جشنواره ملی اسب کُرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..