تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای هفتگی جنگ شادی در بوستان های قم

اجرای هفتگی جنگ شادی در بوستان های قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛سیار،فرماندار گفت:طرح اجرای جنگ شادی در پارک ها و بوستان های شهری از سوی  صدا و سيمای مرکز قم پیشنهاد شد که با هدف اميدبخشی و ايجاد روحيه نشاط در نسل جوان و خانواده ها به دبيرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر ارائه شد و استقبال دستگاه های اجرايی را به دنبال داشت.

وی افزود: در اين برنامه همه دستگاه های اجرايی مشارکت دارند که پيش بينی شده است در هر هفته يک برنامه در پارک و بوستان ها با اولويت مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شود.

وي بهره مندی از توانمندی هنرمندان قمی شامل خوانندگان، نويسندگان ، بازيگران سينما و تلويزيون، کارآفرينان برتر و دانشجويان و دانش آموزان نخبه را از جمله محتوای اين جنگ ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های شاد، موضوعات سبک زندگی ، آسيب های ناشی از اعتياد و طلاق با حضور کارشناسان و متخصصان اين رشته بيان خواهد شد.

فرماندار قم  ابراز امیداواری کرد تا پايان امسال به جز برخی مناسبت ها هر هفته شاهد برگزاری يک جنگ شادی باشيم.

انتهای پیام/ش

جنگ شادی در بوستان های سطح شهر قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای هفتگی جنگ شادی در بوستان های قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..