تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در قم اعلام شد

ه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛قیصری،سرپرست پلیس راهور قم اظهار کرد: پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم،‌ به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در تعطیلات عید فطر، اقدامات ویژه ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می‌برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

وی افزود: از ساعت 6.30 روز جمعه مورخ 25 خرداد محدودیت عبور و مرور در معابر اطراف حرم مطهر، بمناسبت عید سعید فطر تا پایان نماز اعمال می‌گردد.

سرپرست پلیس راهور قم اعلام کرد: توقف و تردد وسائط نقلیه از ساعت 6.30 روز جمعه از تقاطع حجتیه به سمت حرم مطهر، خیابان معلم حد فاصل پل حجتیه تا میدان روح اله و تقاطع عماریاسر به سمت چهاراه بازار ممنوع است.

قیصری افزود: عوامل راهور از توقف خودروها در معبر پیش گفته جلوگیری و در صورت بی توجهی با جرثقیل به محل دیگری منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ش

محدودیت های ترافیکی عید فطر در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در قم اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..