تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Dead Rising 4 Franks Big Package برای PS4

وقایع محتوای Frank’s Big Package یک سال پس از داستان Dead Rising 3 اتفاق می‌افتد. در محتوای جدید کاربران مانند همیشه هدایت کاراکتر این بازی یعنی فرنک وست را بر عهده می‌گیرند که به شهر Willamette بازگشته است تا بتواند از دلیل رخ دادن وقایع ناخوش‌آیندی که در شهر اتفاق افتاده است با خبر شود.

بازی Dead Rising 4 Franks Big Package برای PS4 با به همراه داشتن خود بازی، شامل تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود که تا به امروز برای بازی منتشر شده است. محتوای پیشین این بازی Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf، دی‌ال‌سی The Stocking Stuffer Holiday Pack و Frank Rising هستند. از دیگر محتویات Frank’s Big Package می‌توان به حالت جدید Capcom Heroes اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که روند داستانی آن را پشت سر می‌گذارند، کاراکتر خود یعنی فرنک را به سلاح‌ها و پوسته‌هایی که از آثار قدیمی کپکام الهام گرفته شده‌اند، مجهز کنند. علاوه بر آن، کاربران با تجربه این محتوا می‌توانند آیتم‌هایی را به عنوان جایزه دریافت کنند که شامل پوشش‌هایی از بازی Street Fighter و غیره می‌شوند.

Dead Rising 4 Franks Big Package (CUSA-08558) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

آپدیت بازی Update v1.01 PS4-DUPLEX اضافه شد

دانلود-بازی-Dead-Rising-4-Franks-Big-Package-ps4

همانند دیگر نسخه‌های این سری، بازی Dead Rising 4 Franks Big Package برای PS4 در نقشه‌ای بزرگ و یک‌پارچه و جهان‌باز دنبال می‌شود و پر از مغازه‌های مختلف، اسلحه‌های جورواجور و کارکترهایی است که در طول راه با آن‌ها رو به رو خواهید شد. یکی از تفاوت‌های بزرگی که این نسخه نسبت به نسخه‌های دیگر، مخصوصا اولین شماره Dead Rising دارد، این است که کل شهر و فروشگاهی که در آن بازی در جریان است کاملا حال و هوای کریسمس به خود گرفته و حتی اتفاقات و برخی از اسلحه‌های بازی جوری طراحی شده‌اند که کریسمس را با آن‌ها جشن بگیرید!

یکی از مهم‌ترین تغییرات بازی حذف سیستم تایمر است که شما را در انجام بسیاری از کارها محدود می‌کرد. اما حالا با حذف این سیستم شما قادر هستید هر چقدر که دل‌تان می‌خواهد زامبی بکشید و با آن‌ها بازی کنید. البته شاید برای برخی از بازیکنان قدیمی این سری، حذف سیستم تایمر کمی ناراحت کننده به نظر برسد، چرا که این سیستم در مواقعی باعث جذابیت بازی می‌شد، اما خب آن بازیکنانی که عاشق وقت گذرانی با زامبی‌ها هستند از حذف این سیستم استقبال خواهند کرد.

منبع توضیحات: زومجی

اسکرین-شات-Dead-Rising-4-Franks-Big-Package اسکرین-شات-Dead-Rising-4-Franks-Big-Package اسکرین-شات-Dead-Rising-4-Franks-Big-Package اسکرین-شات-Dead-Rising-4-Franks-Big-Package اسکرین-شات-Dead-Rising-4-Franks-Big-Package اسکرین-شات-Dead-Rising-4-Franks-Big-Package info

BIG in features, BIG in content, Dead Rising 4: Frank’s Big Package has everything a player could ever hope for. This exclusive bundle is super-sized in content, with access to immense over-the-top zombie action that includes:

– Dead Rising 4 – the main game story mode. – All downloadable content – Stocking Stuffer Holiday Pack, Frank Rising, and Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf. – All bonus content – Street Fighter outfits and My Bloody Valentine packs. – All exclusive items – Candy Cane Crossbow, Slicecycle, Sir-Ice-A-Lot, Ugly Winter Sweater, and X-Fists.

This bundle also features an all-new game mode called “Capcom Heroes,’ a new way to experience Dead Rising 4 that gives Frank West the opportunity to wear iconic outfits inspired by classic Capcom characters. While experiencing the story mode, Dead Rising 4 players can unlock new costumes and special attacks as they uncover the mystery of the zombie outbreak in Willamette.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper – Compatible with Exploit

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Dead Rising 4 Franks Big Package برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..