تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات جالب گران ترین مهاجم جهان درباره حضورش در پاریس

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آس،نیمار جونیور درباره امضای قرارداد با تیم پاری سن ژرمن در فصل گذشته گفت: باید بگویم واقعأ به این مبلغ و همچنین گران‌ترین بازیکن جهان بودن افتخار نمی‌کنم. چرا که این تنها یک مبلغ است و اگر من بودم هرگز برای خودم چنین هزینه ای نمی کردم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

نیمار درباره نبودنش در دیدار مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 و به طبع آن شکست سنگین هفت بر یک مقابل مانشافت ها گفت: مطمئنا اگر من در آن دیدار بازی می کردم شک نداشته باشید این نتیجه رقم نمی خورد.  هر چند که این اتفاق افتاده و باید آن را پذیرفت. البته درک این موضوع، برایم قابل هضم نیست.این شکست نه تنها برای تمام برزیلی ها بلکه حتی برای من خود من هم بود. چون نمی‌توانستم جزئی از تیمم باشم. البته با این حال گذشته‌ها، گذشته و اکنون این فرصت برایمان بوجود آمده که خاطره جام جهانی قبلی را با کسب نتایج درخشان از بین ببریم.

مهاجم سلسائو در مورد اشتباهاتش در طول زندگی اظهار کرد: در طول این مدت اشتباه‌های زیادی را مرتکب کرده‌ام که نمی‌توانم یکی از آنها را انتخاب  کنم.از این اشتباهاتم درس گرفته ام و قطعأ و دیگر آنها را تکرار نخواهم کرد. از طرف دیگر از این اشتباه‌ها بسیار پشیمان هستم و دوست ندارم دوباره برایم تکرار شوند.در اوایل زیاد عصبانی می شدم اما با گذشت زمان متوجه شدم اشتباه کردن تنها برای یک دوره خاص عادی است. انسان ممکن است اشتباه کند و من هم مانند سایر اشخاص یک انسان هستم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

حمایت سرمربی اسبق انگلستان از اخراج لوپتگی

بولت به قهرمانی یاران مسی در روسیه رأی داد

انتهای پیام/

اظهارت نیمار درباره حضور در پاریس سن ژرمن 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات جالب گران ترین مهاجم جهان درباره حضورش در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..