تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ یاسمن اشکی در مورد آمار مبتلایان به HPV در ایران +فیلم

یاسمن اشکیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه ماه عسل یکی از پربیننده ترین برنامه های سیمای جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که با دعوت مهمانان مختلفی که زندگیشان پر از اتفاقات عجیب و بعضا تلخ بوده است در ماه مبارک رمضان و ساعتی قبل از اذان مغرب به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. این برنامه در روز 8 خرداد ماه میزبان مهمانی بود که با ادعاهایش جنجال های زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.

خانم یاسمن اشکی در برنامه ماه عسل موضوع ویروس HPV را به طور عمومی مطرح کرد و از آن‌جایی که این برنامه مخاطبان زیادی دارد، موجب شد تا مسئله بیماری‌هایی که نتیجه عفونت با HPV هستند به موضوع بحث و جنجال زیادی در کشور تبدیل شود. جنجال‌برانگیزتر، طرح موضوع واکسن HPV و ادعای نیاز مبرم برای تولید ملی این واکسن با طرح ادعاهایی ناصحیح و کاملاً اغراق‌آمیز درباره بروز قریب‌الوقوع یک «سونامی HPV» بود.

با توجه به شواهدی که وجود دارد مشخص است که واکسن HPV با واکسن‌های عادی دیگری که امروزه کاملاً رایج و اثبات‌شده هستند، تفاوت زیادی دارد و بنابراین در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌توان این واکسن را «در مرحله آزمایشی» توصیف کرد. این یعنی تا پیش از انجام تحقیقات کافی، تحت هیچ شرایطی نباید عموم مردم را به استفاده از این واکسن تشویق کرد.

در ادامه فیلمی کوتاه از مصاحبه خانم یاسمن اشکی را با یکی از خبرگزاری های داخلی مشاهده می‌کنید که در آن وی از پاسخ دادن به آمار مبتلایان به HPV در کشورمان بی اطلاع است. حال سوال اساسی در اینجاست که چگونه فردی که حتی آمار مبتلایان به این بیماری را نمیداند برای عموم مردم جامعه نسخه می‌پیچد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ یاسمن اشکی در مورد آمار مبتلایان به HPV در ایران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..