تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی سخت و سرد مردم محلی در شمال روسیه!

روسیه پهناورترین کشور در دنیا می باشد و به لحاظ آب و هوایی بسیار سرد می باشد . منطقه ای به نام یامالو – ننت در شمال روسیه وجود دارد که بسیار سرد است و مردمان این ناحیه با پرورش گوزن زندگی خود را می گذرانند .

در شمال کشور پهناور و سرد روسیه منطقه ای به نام یامالو – ننت وجود دارد که پوشیده از برف می باشد و بسیار سرد است . مردمان این منطقه با پرورش دادن گوزن شمالی نیازهای زندگی خود را تامین می کنند . در ادامه نیز تصاویر جالب و عکس هایی دیدنی از مردمان و زندگی در شمال روسیه را برای شما آورده ایم .

زندگی در شمال روسیه

در این تصاویر زندگی مردم محلی ناحیه دور افتاده (قطبی) پوشیده از برف « یامالو-ننت » در شمال روسیه به تصویر کشیده شده است. مردم این منطقه با پرورش گوزن شمالی زندگی خود را می گذرانند. یامالو -ننت ناحیه‌ای خودمختار در روسیه است که تحت نظر استان «تیومن» اداره می‌شود. مرکز آن شهر «سالخارد»است.

زندگی در شمال روسیهزندگی کردن در شمال روسیهزندگی در شمال روسیهپرورش گوزنزندگی در شمال روسیهزندگی در یامالو-ننت در شمال روسیهزندگی در شمال روسیهزندگی در شمال روسیهزندگی در شمال روسیهگله گوزن شمالیزندگی در شمال روسیهتوپ بازی در شمال روسیهزندگی در شمال روسیهبازی مردمان در یامالو -ننت

زندگی در شمال روسیه

روسیه با نام رسمی فدراسیون روسیه پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد.
این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای کاسپین، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

روسیه پهناورترین کشور جهان

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است.
پهناوری روسیه کمتر از دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا و بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست.

پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگترین شهر اروپا است.

روسیه با حدود ۱۴۴/۵ میلیون نفر (در سال ۲۰۱۷) جمعیت نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. تراکم جمعیت روسیه ۸٫۴ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان است. همچنین نرخ رشد جمعیت در این کشور منفی است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰ حدود ۸۱ درصد از مردم این کشور از قومیت روس هستند.

در مجموع ۱۶۰ گروه قومی در این کشور زندگی می‌کنند.
تاتارها ۳٫۹ درصد جمعیت روسیه را تشکیل میدهند و بزرگترین اقلیت قومی این کشور محسوب میشوند.

اقوام اوکراینی، چوواش، باشقیر، چچنی، و ارمنی نیز هر یک بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند و آوارهای قفقازی، بلاروسی‌ها، آسی‌ها، آذربایجانی‌ها و قزاق‌ها از دیگر اقوام پرجمعیت روسیه هستند.

ایرنا – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی سخت و سرد مردم محلی در شمال روسیه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..