تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم منتشرنشده از دادگاه داعشی‌های تهران

فیلم منتشرنشده از دادگاه داعشی‌ها؛ از تهیه مهمات سنگین تا ارسال اطلاعات در تلگرامبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود ساعت 10 و 20 دقیقه صبح 17 خرداد سال گذشته (سال 96) دو گروه تروریستی در اقدامی غافلگیرکننده دو نقطه مهم و حساس کشور، یعنی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل را مورد حمله تروریستی قرار دادند، اما با گذشت بیش از یک سال از این واقعه هنوز زوایایی از آن به‌روایت شاهدان ماجرا می‌تواند جذاب باشد.

دادگه داعشی‌ها

پس از اتمام عملیات موفقیت آمیز مقابله با تروریست‌های داعشی، تعداد زیادی از اعضای مرتبط با این تیم توسط دستگاه‌های امنیتی در داخل کشور دستگیر می‌شوند که پس از طی مراحل تحقیقات و تکمیل پرونده‌های آنان جلسات رسیدگی به اتهمات این افراد برگزار شد.

بیشتر بخوانید:تروریست‌ها از کجا و چگونه به ساختمان مجلس حمله کردند؟+ تصاویر

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات 7 تن از اعضای تیم تروریستی داعش در حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل، 18 اردیبشهت ماه در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد و متهمان آخرین دفاعیات خود را بیان کردند.

اتهام اصلی این گروه از تروریست‌ها، پشتیبانی از تیم اصلی ترور و تهیه سلاح، مهمات، مواد انفجاری، کمک به حمل و نقل و جابجایی اعضا تیم ترور، شناسایی معبر مرزی برای ورود ترویست‌ها به داخل کشور و تهیه خانه امن برای اعضای تیم ترور بوده‌است.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از نحوه ورود تروریست های داعشی به کشور/ نحوه تهیه اسلحه و مهمات حمله به مجلس

در پایان رسیدگی به اتهامات این افراد، تمامی آنان به اعدام محکوم شدند و این حکم به تایید دیوان عالی کشور نیز رسید.

در ادامه فیلم بخش‌هایی از دادگاه رسیدگی به اتهامات تروریست‌های داعشی را ببینید.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

ویدیویی از آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل حمله تروریستی مجلس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم منتشرنشده از دادگاه داعشی‌های تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..