تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی روزانه 420 كلاس قرآن در سطح ارتش استان فارس/ آغاز به كار تمام پادگان‌ها با كلاس‌های قرآن

برپایی روزانه 420 كلاس قرآن در سطح ارتش استان فارس/ آغاز به كار تمام پادگان‌ها با كلاس‌های قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برپایی روزانه قریب 420 كلاس قرآن در ایام ماه مبارك رمضان در سطح رده‌های مختلف ارتش در این استان خبر داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس دارای 7 پادگان شامل مركز آموزش علوم و فنون، پشتیبانی منطقه 2، تیپ 55 هوابرد، تیپ 37 زرهی، نیروی هوایی و پدافند و تیپ 07 كازرون است كه این كلاس‌ها به‌صورت روزانه در این مراكز برگزار می‌شود.

روزانه 2 مراسم جزءخوانی در كوی سازمانی شهید كسایی و شهید ایمانی برپا می‌شود
وی با بیان اینكه علاوه بر این‌ها در دو كوی سازمانی شهید كسایی و شهید ایمانی كه مستقیماً ذیل مركز آموزش علوم و فنون هستند، روزانه 2 بار مراسم جزء‌خوانی برگزار می‌شود، گفت:‌ صبح‌ها از ساعت 9:30 تا 11 مراسم جزءخوانی ویژه بانوان و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز جزءخوانی ویژه آقایان در این كوی‌های سازمانی برگزار می‌شوند.
رضایی با تأكید بر اینكه این كلاس‌های قرآنی برای تمام كاركنان پایور و وظیفه در سطح پادگان‌ها برگزار می‌شوند، گفت: در مركز آموزش علوم و فنون حدود 30 كلاس برای پایوران و وظیفه‌ها برگزار می‌شود.

تمام پادگان‌ها كار خود را با كلاس‌های قرآن آغاز می‌كنند
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس یادآور شد: به‌طور كلی در ایام ماه مبارك رمضان تمام پادگان‌های ارتش در سطح استان فارس كار خود را با كلاس‌های قرآن آغاز می‌كنند و عصرها هم قبل از نماز مغرب و عشاء مراسم جزءخوانی در آن‌ها برگزار می‌شود.
وی در عین حال گفت: تمام این برنامه‌ها در تمام پادگان‌های ذیل ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس شامل نیروی هوایی و پدافند، پشتیبانی منطقه 2، منازل پادگان 07 كازرون،‌ تیپ 55 هوابرد،‌ تیپ 37 زرهی و حتی منازل سازمانی برگزار می‌شوند.

كلاس‌های تفسیر قرآن به‌صورت روزانه در تمام پادگان‌ها برپا می‌شوند
رضایی همچنین از برگزاری كلاس‌های تفسیر قرآن به‌صورت روزانه در سطح در تمامی یگان‌های ارتش ویژه كاركنان كادر و وظیفه خبر داد و گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برنامه‌های مدونی برای فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارك رمضان دارد.

ارتش جمهوری اسلامی، یك ارتش كاملاً قرآنی است
وی با تأكید بر اینكه ارتش جمهوری اسلامی یك ارتش كاملاً قرآنی است، گفت: می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم كه ما تنها سازمانی هستیم كه در طول سال سه شنبه هر هفته تمام كاركنان كادر و وظیفه ارتش در سطح استان كار خود را با كلاس قرآن آغاز می‌كنند و در این كلاس‌ها در طی یك سال مفاهیم و ترجمه یك جزء قرآن آموزش داده می‌شود.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس ادامه داد: این كلاس‌ها از ابتدای ماه مبارك رمضان آغاز و تا آغاز ماه مبارك رمضان سال بعد ادامه داشته و در نهایت به برگزیدگان آزمون پایانی آن‌ها هدایایی اهدا خواهد شد به عنوان مثال ما امسال جزء هفتم قرآن كریم را آغاز كردیم و سه شنبه هر هفته بعد از ماه مبارك رمضان آن را نیز ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی روزانه 420 كلاس قرآن در سطح ارتش استان فارس/ آغاز به كار تمام پادگان‌ها با كلاس‌های قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..