تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز عید فطر به‌صورت جزیره‌ای برگزار نشود

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: به مبلغین حاضر در بقاع متبرکه سطح شهرستان قزوین ابلاغ‌شده تا در این مکان‌ها از برگزاری نماز عید فطر خودداری کنند.

 نماز عید فطر نباید به‌صورت جزیره‌ای برگزار شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر اظهار کرد: با توجه به تأکیدات نماینده ولی‌فقیه در استان مبنی بر برگزاری متمرکز نماز عید فطر، امسال برنامه‌ریزی خاصی در امامزادگان شهر قزوین نداریم.
وی افزود: به مبلغین حاضر در بقاع متبرکه سطح شهرستان قزوین ابلاغ‌شده تا در این مکان‌ها از برگزاری نماز عید فطر خودداری کنند.
این مسئول در ادامه گفت: همچنین به هیئت‌های امنای مساجد هم توصیه‌شده تا این مسئله را موردتوجه قرار دهند و البته ائمه جماعات مساجد باید تصمیم‌گیرنده باشند.
حجت‌الاسلام عادل عنوان کرد: امیدواریم تا مردم مؤمن قزوین با حضور یکپارچه در مسجدالنبی (ص) یک نماز وحدت‌بخش و باشکوهی را برپا کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز عید فطر به‌صورت جزیره‌ای برگزار نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..