تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت 8 میلیارد وام به نجات یافتگان از اعتیاد

معاون مدير كل دفتر سياسي و انتخابات استانداري مازندران گفت: پارسال 8 ميليارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کم بهره به بيماران بهبود يافته از اعتياد پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ روح الله صادقی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته 33 محله آلوده که منشا توزیع مواد مخدر و مفاسد اجتماعی بودند ، پاکسازی شده است , افزود :ايجاد فرصت هاي شغلي و پيشگيري از ابتلا به بيماري اعتياد و آموزش در مقاطع تحصيلي و دانشگاهي الويت دولت در سال جاري است 

وي با اشاره به اینکه پارسال 8 ميليارد تومان تسهيلات اشتغالزائي پرداخت شد , گفت : 66 مركز ترك اعتياد و 100 آنژيو در مازندران فعال است .

كنگره شصت شهرستان گلوگاه يكي از مراكز استاندارد استاني براي ارتقای کیفیت زندگی معتادان بهبود یافته و خانواده های آسیب دیده و کاهش ناخوشی و مرگ و میر ناشی از اعتیاد، ارتقای مهارت های زندگی و مسئولیت پذیری اجتماعی و همگانی با آموزش و آگاه سازی جامعه نیز از جمله اقداماتی است که توسط سازمان های مردم نهاد با نظارت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کمیته مشارکتهای مردمی فعاليت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت 8 میلیارد وام به نجات یافتگان از اعتیاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..