تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام معلم(ریاضی،زیست،شیمی،انگلیسی،فارسی،آلمانی،فرانسه)کرج

استخدام در استادبانک برترین مجموعه در دانشگاه صنعتی شریف(در سال95) logo 

استادبانک، بزرگترین مرجع تدریس خصوصی کشور از معلم های مدارس و کسانی که سابقه تدریس خصوصی یا گروهی دارند، استان البرز در شهر کرج، اصفهان، مشهد دعوت به همکاری می نماید.

 حقوق جلسه ای تا 150 هزار تومان

عنوان شغلیدروس مورد نظر برای جذب استادمعلم خصوصیریاضی ابتدایی تا کنکورزیست دبیرستان و کنکورفیزیک و شیمی دبیرستان و کنکورانگلیسی و عربی از پایه تا کنکورفارسی ابتدایی تا کنکورزبان انگلیسی مکالمه، تافل و آیلتسزبان آلمانیزبان فرانسهعلوم ابتدایی و متوسطه اولدروس دانشگاهی در رشته های کامپیوتر، حسابداری استادبانک کجاست؟
1. برترین مجموعه در دانشگاه صنعتی شریف (در سال 95)
2. مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف
3. پربازدیدترین سایت و تنها اپلیکیشن برای انتخاب معلم خصوصی
4. جذب بیشتر از 4000 شاگرد خصوصی تا کنون

جهت همکاری و ثبت نام رایگان به سایت زیر مراجعه نمایید. سوابق معلمان بررسی می شود و در صورت تایید مدیریت، به آنها شاگرد معرفی خواهد شد.

جهت ثبت نام رایگان اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام معلم(ریاضی،زیست،شیمی،انگلیسی،فارسی،آلمانی،فرانسه)کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..