تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار 148 پایگاه بهزیستی در مصلاهای استان کرمانشاه

استقرار 148 پایگاه بهزیستی در مصلاهای استان کرمانشاهقادری مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه   در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: 148 پایگاه جمع آوری زکات فطریه  از سوی بهزیستی  همزمان با عید فطر  در نقاط مختلف استان شامل مصلاهای  نماز عید فطر مساجد و مراکز بهزیستی  مستقر هستند.

وی  با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی به نیازمندانی از جمله سالمندان، زنان بدسرپرست، معلولان، زنان سرپرست خانوار، بیماران ضایعه نخاعی،  ارائه می‌شود، گفت:‌ تدابیر لازم برای تهیه صندوق‌های جمع‌آوری زکات در همه شهرستان‌ها اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ز

تدابیر لازم برای تهیه صندوق‌های جمع‌آوری زکات در همه شهرستان‌ها اندیشیده شده است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار 148 پایگاه بهزیستی در مصلاهای استان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..