تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل بنیاد بین المللی حمید سبزواری در دستور کار قرار گرفته است

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛

تشکیل بنیاد بین‌المللی حمید سبزواری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، یوسف امینی در مراسم دومین سالگرد استاد سبزواری 22 خرداد در سبزوار افزود: نامگذاری روز شعر انقلاب در تقویم فرهنگی کشور در دستور کار است و نیاز به تصویب شورای انقلاب فرهنگی دارد. وی گفت:استاد سبزواری شاعر انقلاب و خالق سروده‌های انقلابی بود که نقش موثری در شکل‌گیری شعر انقلاب اسلامی داشت.

افشین علا، یکی از شاعران معاصر انقلاب  هم در این مراسم افزود: استاد سبزواری اشراف و غلبه خود بر توانمندی‌های ادب فارسی را هیچ‌گاه فراموش نکرد و در کنار تعهدش به سبک خراسانی از نازک پردازی سبک هندی هم بهره برده است و همچنین در آثارش تصنع و ساختگی به چشم نمی‌خورد.


انتهای پیام//ف. ن


بنیاد بین المللی حمید سبزواری تشکیل می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل بنیاد بین المللی حمید سبزواری در دستور کار قرار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..