تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت بعضی از مسئولان کردستانی در برنامه های دینی مایه تاسف است

غیبت بعضی از مسئولان کردستانی در برنامه های دینی مایه تاسف استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه سه شنبه در جلسه هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با ستاد اقامه نماز استان کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه شماری از مسئولان رده بالای استان نسبت به برنامه‌های فرهنگ دینی بی تفاوت هستند و این روند به هیچ عنوان مورد قبول و رضایت نیست.

وی با اشاره به غیبت‌های مکرر برای حضور در برنامه‌های مختلف از جمله ستاد اقامه نماز، ستاد امر به معروف و نشست‌های از این دست، عنوان کرد: بعضی از مسئولان دولتی استان کردستان همیشه در این برنامه‌ها حضور پیدا نمی‌کنند و تنها مدیران ادارات و سازمان‌های زیرمجموعه بین رهبری به صورت مستمر در این نشست‌ها حضور پیدا می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان ضمن انتقاد از برگزاری بعضی جلسات برای دل خوش کرده عده‌ای محدود، گفت: این مسئولان فکر می‌کنند با برگزاری جلسات پرحاشیه که تنها موجب رضایت چند نفری می‌شود، می‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند که این مسیر خطا و نادرست است.

وی با بیان اینکه امروز کل تلاش دشمن این است که دین را از جامعه ما حذف کند، افزود: این گونه حرکت کردن بعضی از مسئولان در جامعه مایه تاسف است و ما باید هوشیار باشیم و در مسیر دشمن حرکت نکنیم.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: برخی از این کار‌ها موجب می‌شود که در اعتقاد و حتی عقل برخی از این افراد شک کنیم، چون اگر آدم عاقل باشد و یک ذره فکر کند قطعا دنیای آخرت را به این دنیا نمی‌فروشد.

وی ضمن اشار به چگونگی قبول کردن مسئولیت در نظام اسلامی و لزوم الگو گرفتن از سلمان فارسی، افزود: مردم نسبت به سلمان فارسی چنین احساسی داشتند و دلیل ماندگاری ایشان هم همین مسئله بود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسئولیت در نظام اسلامی باید مانند استانداری سلمان فارسی باشد، اما ما برخی برخورد‌ها را از مسئولان شاهد هستیم و چیز‌هایی از آنان نقل می‌شود که واقعا در تراز مسئول جامعه اسلامی نیست.

وی یادآور شد: مسئولیت در نظام اسلامی یک امر شخصی نیست که روزه را قبول نداشته باشد و در ماه رمضان به راحتی روزه‌خواری کند، کسی که نسبت به امانت خدا خائن است چگونه می‌تواند، نسبت به بنده خدا خائن نباشد لذا دادن مسئولیت به چنین افرادی اشتباه است و مشکل امروز ما همین مسئله است.

آیت الله حسینی شاهرودی همچنین ضمن اشاره به لزوم تلاش برای ترویج هر چه بهتر آموزه‌های دینی در جامعه، گفت: ترویج آموزه‌های دینی همانند امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در ایام این ماه مبارک یکی از نیاز‌های لازم و ضروری است و همه وظیفه دارند در این مسیر حرکت کنند.

وی ضمن انتقاد از دیدگاه توسعه گرایی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد غربی، عنوان کرد: ما باید هوشیار باشیم و در این مسیر قرار نگیریم و تلاش کنیم تا در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی زمینه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در تمامی حوزه‌ها فراهم شود.

در جریان برگزاری این نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در سخنانی از بی تفاوتی‌های بعضی از مسئولان و مدیران این استان نسبت به مسئله امر به معروف و نهی از منکر انتقاد کرد.

انتهای پیام/ز

نباید از هیاهوی "ترامپ و غربی‌ها" هیچ ترسی داشته باشیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت بعضی از مسئولان کردستانی در برنامه های دینی مایه تاسف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..