تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ۱۸۵ کیلومتر انواع راه در کردستان طی سال گذشته

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رامین محمودی گفت: نتیجه اقدامات راهسازی در سال گذشته، حدود ۱۸۵ کیلومتر راه در بخش‌های مختلف بزرگراهی، راه اصلی و راه روستایی با صرف اعتباری معادل یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: از این میزان راه ساخته شده ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی با صرف ۶۰۰ میلیارد ریال، احداث ۲۱.۵ کیلومتر راه اصلی با اعتبار ۳۱۱ میلیارد ریال و ساخت حدود ۱۳ کیلومتر بزرگراه با اعتبار معادل ۲۱۲ میلیارد ریال بوده است.
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: هم اکنون بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر انواع راه در حوزه‌های مختلف در سطح استان در حال ساخت است که امیدواریم با اتمام و بهره برداری از آن‌ها شاهد توسعه و شکوفایی راه‌ها در کردستان باشیم.
انتهای پیام/م

احداث ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ۱۸۵ کیلومتر انواع راه در کردستان طی سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..