تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه خوشنویسی کاتبان وحی در کامیاران

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پرویز امامی مسئول انجمن خوشنویسی کامیاران شامگاه سه شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقه در فرهنگسرای این شهر گفت: ۲۰ خوشنویس با کتابت آیات قرآن مجید به صورت حضوری نویسی با قلم خوشنویسی و سبک خط نستعلیق در این مسابقه با هم رقابت کردند.
وی با بیان اینکه مسابقه در ۲ رده ممتاز و زیر ممتاز برگزار شد، گفت: در این مسابقه ۴ خوشنویس زن و ۱۶ خوشنویس مرد حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه در پایان چهار نفر به عنوان نفرات برگزیده شدند، افزود: خوشنویسی کاتبان وحی بستری را فراهم کرد تا همه خوشنویسان در زمینه قرآن، هنر خود را به نمایش بگذارند.
امامی هنر خوشنویسی قرآن را راهی برای توسعه اعتدال روحی و جسمی هنرمند خطاط دانست و تاکید کرد: این هنر به عنوان اصیل‌ترین هنر اسلامی ضرورتی ایجاد کرد تا برای حفظ و اشاعه آن در ماه رمضان این مسابقه برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این انجمن به صورت شورایی برگزار می‌شود، یادآور شد: امتحانات این انجمن هر سال در سه دوره به صورت سراسری برگزار می‌شود.
امامی با بیان اینکه در سال جاری ۲ نفر از این انجمن در امتحانات سراسری موفق به کسب عنوان خوشنویسان ممتاز شدند، گفت: خوشنویسان ممتاز مجوز نوشتن کتاب، انجام تحقیق، برگزاری نمایشگاه و تدریس دریافت می‌کنند.
انجمن خوشنویسی شهرستان کامیاران از سال ۱۳۷۸ تاسیس و در حال حاضر با ۵۰ عضو مشغول فعالیت است.
انتهای پیام/م

مسابقه خوشنویسی با عنوان «کاتبان وحی» در کامیاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه خوشنویسی کاتبان وحی در کامیاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..