تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




167 کیلوگرم تریاک در قم کشف و ضبط شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مطرح کرد:

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛  سرهنگ  غلامعباس بلفکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم اظهار داشت: در پیگیری های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی بر روی عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر، مشخص شد 2 نفر قصد دارند محموله مواد مخدر را توسط يک دستگاه "تریلی" از یکی از استان های جنوب کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، تيم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتی استان اعزام که با تلاش مأموران تریلی موصوف شناسايی و متوقف شد.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: ماموران خودروی مذکور را برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، منتقل کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی تخصصی از تریلی، 167 کیلو گرم تریاک در قالب 27 بسته و در پوشش بار کاشی کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: در نهایت متهمان پس از تشکيل پرونده برای انجام مراحل قانونی مناسب، روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ت

167 کیلو گرم تریاک در قالب 27 بسته و در پوشش بار کاشی کشف شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «167 کیلوگرم تریاک در قم کشف و ضبط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..