تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری طرح جوانه های غیرت در استان قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛در این طرح ابتکاری که توسط اعضای کانون دانشجویی برگزار شد، نخست کودکان کار با محیط دانشگاه آشنا شده و سپس در کارگاه آموزشی معضلات اجتماعی، کارگاه آشنایی با ایدز شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، در ادامه پس از صرف افطاری با حضور مسئولان دانشگاه شهاب دانش، کودکان کار در مسابقه ورزشی در زمین چمن مصنوعی شرکت کردند. و اعضای مجمع در انتهای این برنامه ضمن اجرای تئاتر و گروه موسیقی به توزیع هدایا بین کودکان پرداختند.

یکی از اعضای مجمع دانشجویی قم در توضیح اجرای این طرح گفت: اهمیت به تفکر و آموزش کودکان کار برای نشان دادن ارزش واقعی آنان و آشنا کردن با محیط دانشگاه و فضای علمی آن ضمن دادن افق های روشن باعث می شود از جامعه ترد نشده تا آینده ی روشن تری داشته باشند.

وی بیان کرد: درک صحیح از زندگی توسط این کودکان با توجه به شرایط سخت زندگیشان می تواند با سخت کوشی آنان آمیخته شده تا در اینده برای ساخت زندگی بهتر تلاشی مفید در جهت قوانین جامعه کنند

در پیاین عضو شورای مرکزی کانون های دانشجویی استان قم به تداوم اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر تنها می توانند متولیانی فرهنگی برای نشان دادن آسیب وارده به این کودکان در نظر نهاد های مسئول باشند.

انتهای پیام/ت

 برگزاری طرح جوانه های غیرت در حمایت از کودکان کار در قم

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری طرح جوانه های غیرت در استان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..