تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه فعالیت پورمهدی در کسوت معاونت علی‌رغم صدور حکم انتصاب!/ خبری از حضور جواد رحمتی در تبریز نیست

ساعت: 17:47 منتشر شده در مورخ: 1397/03/22 شناسه خبر: 1373267

ابهام در سرنوشت صندلی معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی؛

با اینکه چهار روز از حکم انتصاب جواد رحمتی به عنوان معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی می‌گذرد، تاکنون او در تبریز حضور نیافته و محمد صادق پورمهدی در این کسوت باقیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، با وجود آنکه نوزدهم خرداد ماه سال جاری حکم وزیر کشور برای انتصاب جواد رحمتی به سمت معاونت استاندار آذربایجان‌شرقی در امور عمرانی در رسانه‌ها منتشر شد تا رسانه‌ها خبر از خداحافظی محمد صادق پورمهدی بعد از 5 سال از استانداری بدهند، اما تاکنون این جایگزینی رخ نداده است.

درحالی که با صدور حکم وزیر کشور، رسانه‌ها منتظر برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بودند، پورمهدی بیستم خرداد ماه در کسوت معاونت عمرانی استاندار در جلسه تودیع و معارفه‌ مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی حاضر شد و با اینکه بر اساس حکم وزیر مسئولیتی در استانداری نداشت، عنوان کرد: «خلیل ساعی در ستاد احیاء دریاچه ارومیه می‌ماند.»

یارِ دیرین اسماعیل جبارزاده بیست و یکم خرداد ماه نیز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی حضور یافت و اداره این جلسه را برعهده گرفت.

حال برای اهالی رسانه و شهروندانی که متن حکم را خوانده‌اند این سوال حادث شده است که با وجود صدور حکم انتصاب، معاون عمرانی سابق استاندار آذربایجان‌شرقی چگونه به فعالیت در این کسوت ادامه می‌دهد.

ادامه فعالیت پورمهدی در معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی شائبات زیادی را در افکار عمومی ایجاد کرده است که یکی از آن‌ها رایزنی مقامات برای لغو حکم و ادامه فعالیت او در استانداری می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه فعالیت پورمهدی در کسوت معاونت علی‌رغم صدور حکم انتصاب!/ خبری از حضور جواد رحمتی در تبریز نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..