تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌‌های مازندران

ساعت: 14:19 منتشر شده در مورخ: 1397/03/23 شناسه خبر: 1373708

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌ های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر از امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد تا یکشنبه ۲۷ خرداد در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ خرداد تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۷  خرداد از جاده‌ های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.
 
وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه  ۲۴ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه تا ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، افزود: با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.
 
قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ تا ۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.
 
وی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، گفت: آمد و شد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶  تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه از جاده هراز ممنوع است. 

قدمی افزود: رفت و آمد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهار شنبه و از ساعت ۸  تا ۲۴ روز‌های  پنجشنبه، جمعه و شنبه  از جاده سوادکوه ممنوع است.
 
وی با بیان اینکه در حادل حاضر همه جاده‌ های مازندران بارانی و لغزنده است، گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و پیش بینی بارش باران، رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌‌های مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..