تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجمه مخاطبان ناراضی به حسن فتحی!

با پایان یافتن سریال شهرزاد، موجی از اظهار نظرها  در باره این سریال به راه افتاده است.

درخواست مخاطبان از حسن فتحی: یک پایان دیگر بسازید!

 از آنجا که اتفاقات قسمت آخر «شهرزاد» باب میل بسیاری از مخاطبين این سریال نبوده، بسیاری از مردم با هجوم به صفحه اینستاگرام این سریال و بازیگرانش، به پايان بندی این مجموعه اعتراض کردند.
دو پست آخر صفحه سریال «شهرزاد» تا این لحظه بیش از هشت هزار کامنت داشته و اغلب آنها به خاطر اتفاقات قسمت پایانی از دست حسن فتحی شاکی شده اند. جالب اینجاست که برخی از مردم، پایان این سریال را قبول ندارند و خواهان یک قسمت آخر جدید برای این مجموعه هستند با این حال برخی مخاطبین نیز نگاهی منطقی تر دارند و می‌گویند پایان قصه همیشه آن چیزی نیست که مخاطب دوست دارد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه خراسان

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجمه مخاطبان ناراضی به حسن فتحی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..