تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران در اردوی حریف ایران در آستانه جام جهانی؛ لوپتگی اخراج می شود؟

به گزارش شما نیوز ، در حالی که تنها یک روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ بیشتر باقی نمانده، اردوی تیم ملی اسپانیا پس از اعلام خبر غیرمنتظر پیوستن خولن لوپتگی به تیم رئال مادرید دچار هرج و مرج شده است. 

بنا بر گزارش رسانه های اسپانیا، رییس فدراسیون فوتبال این کشور و دیگر مسئولان که تنها دقایقی پیش از اعلام رسمی خبر از توافق لوپتگی با رئال مادرید باخبر شدند از این مسئله بسیار عصبانی هستند و به اخراج این مربی در آستانه جام جهانی فکر می کنند. 

فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده ساعت ۱۴:۳۰ نشستی خبری با حضور رییس فدراسیون و لوپتگی برگزار شد خواهد شد تا درباره اتفاقات ۲۴ ساعت اخیر توضیح دهند اما گزارشاتی منتشر شده که ممکن است رییس فدراسیون در این نشست خبری تصمیم به برکناری لوپتگی بگیرد. 

این اتفاقات در حالی رخ داده که اسپانیا روز جمعه در دیداری حساسی در نخستین بازی خودشدر جام جهانی باید به مصاف پرتغال برود. وضعیت بحرانی اسپانیا می تواند خبر خوبی برای تیم های هم گروه این تیم از جمله تیم ملی ایران که قرار است روز ۳۰ خرداد با این تیم بازی کند باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران در اردوی حریف ایران در آستانه جام جهانی؛ لوپتگی اخراج می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..