تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پیشنهاد لیورپول برای کورتوا رد شد

اولین تلاش لیورپول برای جذب تیبو کورتوا، سنگربان چلسی شکست خورد.

 به گزارش شما نیوز ،باشگاه لیورپول پس از افتضاح تاریخی لوریس کاریوس،سنگربانش در بازی نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان به شدت به دنبال جایگزینی برای اوست و در این راه قصد جذب تیبو کورتوا، سنگربان آماده چلسی را دارد اما طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی اولین پیشنهاد این باشگاه به تیم لندنی رد شد.

 لیورپول قصد داشت با ۳۵ میلیون یورو نظر سران چلسی را جلب کرد اما پیشنهادش مورد قبول قرار نگرفت و به نظر می‌رسد برای جلب رضایت رقیب انگلیسی باید مبلغ بیش‌تری پیشنهاد دهد. از طرفی روسای چلسی حاضر نیستند با مبلغی کم‌تر از ۵۰ میلیون یورو، سنگربان بلژیکی خودشان را به فروش برسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پیشنهاد لیورپول برای کورتوا رد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..