تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی تازه در پرونده ناظم متخلف مدرسه غرب تهران + جزییات

ساعت24 -4 شاکی جدید در پرونده ناظم متخلف مدرسه پسرانه

والدین 4 دانش آموز دیگر مدرسه معین صبح دیروز برای شکایت از ناظم متخلف مدرسه به پلیس امنیت مراجعه کردند. پدر یکی از دانش آموزان شاکی به گروه حوادث «ایران» گفت: صبح دیروز سه شنبه، 4 خانواده دیگر که تاکنون شکایت شان را از ناظم متخلف و مسئولان مدرسه به طور رسمی مطرح نکرده بودند به پلیس امنیت رفتند و شکایت شان را ثبت کردند.

وی در ادامه افزود: قرار است صبح یکشنبه آینده همه خانواده های دانش آموزان جلوی مدرسه تجمع کنند تا مشخص شود که قوه قضائیه و وزارت آموزش و پرورش چه برنامه ای برای ادامه فعالیت این مدرسه در نظر خواهند گرفت.

نماینده شاکیان مدرسه در پایان گفت: ما تنها به دنبال تنبیه و محکوم شدن ناظم مدرسه نیستیم و امیدواریم که وزارت آموزش و پرورش در خصوص مدرسه مذکور و شیوه مدیریت آن نیز تدابیر درستی بیندیشد چراکه فقط فرزندان ما در این مدرسه نیستند و اگر قرار است فعالیت این مدرسه ادامه پیدا کند باید وضعیت مدیریت آن تغییر یابد تا سایر دانش آموزان چه در حال حاضر و چه در آینده از امنیت کافی برخوردار باشند.

منبع:نوداد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی تازه در پرونده ناظم متخلف مدرسه غرب تهران + جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..