تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: شرکت نایک باید از ایران عذرخواهی کند

کی روش:نایک باید عذر خواهی کندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برند ورزشی نایک طی بیانیه‌ای در چند روز گذشته اعلام کرد که ایرانی‌ها به دلیل تحریم قادر به استفاده از کفش‌های این برند نیستند و همین موضوع سبب شد تا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم در تمرین امروز نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار این شده که نایک باید به خاطر رفتار متکبرانه اش از ایران عذرخواهی کند و در این راستا این مربی به اسکای اسپورت گفت: این اتفاق یک موضوع الهام بخش برای ما بوده است و فکر می‌کنم بیانیه نایک علیه ایران غیرضروری بوده و همه درباره تحریم‌ها آگاه هستند.

او ادامه داد:بیانیه‌ای که نایک علیه بازیکنان جوان ایران منتشر کرد کاملا بیهوده، غیرضروری و مضحک بوده است. ۹۹ درصد بازیکنان ما از این برند خرید کرده‌اند و این بیانیه درست نیست و آن‌ها باید از بازیکنان ما تشکر کنند. کمپانی نایک باید به خاطر این کارش از ۲۳ بازیکن تیم ملی ایران عذرخواهی کند و به نظرم رفتار آن‌ها غیرضروری و مسخره بوده است.

کی‌روش بیان کرد: رفتاری که شرکت نایک انجام داد را به فیفا انتقال دادیم و اعلام کردیم که این شرکت باید از ایرانی‌ها عذر خواهی کند. انتظارمان از فیفا این است که به این موضوع ورود کند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: شرکت نایک باید از ایران عذرخواهی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..