تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستورات رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی از اشتباه چهارم در سیاست خارجی جلوگیری کرد

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت دستورات رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی موجب شد که از اشتباه چهارم در سیاست خارجی جلوگیری شود و فعالیت‌ها در برجام اروپایی تحرک بیشتری یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت دستورات اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سازمان انرژی اتمی  موجب شد که از اشتباه چهارم در سیاست خارجی جلوگیری شود.  

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"دستورات رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی موجب شد که از اشتباه چهارم در سیاست خارجی جلوگیری شود و فعالیت‌ها در برجام اروپایی که جایگزین برجام قبلی شده است، تحرک بیشتری یابد.

خانم مرکل، صدراعظم آلمان به تازگی گفته است «برای حفظ توافق هسته ای با ایران باید به آب و آتش زد». این سخن از دشواری مسیر اروپا در جایگزینی برجام جدید حکایت دارد. با وجود فاصله برجام اروپایی با برجام اولیه، شروع اقدامات هسته ای مورد نظر رهبر انقلاب و اخذ تضمین‌های لازم از اروپا برای مقاومت دربرابر تحریم‌های آمریکا ضروری به شمار می‌آید.

کار با اروپا مشروط به رعایت و اجرای این دو شرط چه برجام اروپایی موفق شود و چه مثل برجام قبلی کنار رود، سیاست درستی خواهد بود."

محسن رضایی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستورات رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی از اشتباه چهارم در سیاست خارجی جلوگیری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..