تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوپتگی این دو ملی پوش را برای رئال می‌خواهد

ورزش سه: جولن لوپتگی پس از جام جهانی کار خود به عنوان سرمربی رئال را شروع خواهد کرد.

 دوازده روز پس از استعفای زیدان، سرانجام رئال مادرید لوپتگی را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی، با فسخ قرارداد خود، به عنوان سرمربی رئال مشغول به کار خواهد شد. انتخابی که البته برای بسیاری غیرمنتظره بود چرا که به تازگی تا 2020 قراردادش با لاروخا را تمدید کرده بود.

لوپتگی این دو ملی پوش را برای رئال می‌خواهد

لوپتگی هم اکنون در تیم ملی 6 بازیکن رئال(راموس، ناچو، لوکاس، ایسکو، آسنسیو و کارواخال) را در اختیار دارد و این فرصت را خواهد داشت تا از این پس، هر روز با آنها در ارتباط باشد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، لوپتگی قصد دارد تیاگو آلکانتارا(ستاره سابق بارسا و فعلی بایرن) و اودریوسولا، دو بازیکن ملی پوش اسپانیا را برای آمدن به رئال مادرید متقاعد کند.

لوپتگی این دو ملی پوش را برای رئال می‌خواهد

تیاگو با بایرن تا 2022 قرارداد دارد و جدایی او کار بسیار سختی است اما لوپتگی که علاقه فراوانی به سبک بازی تیاگو دارد، از مدیران رئال درخواست کرده تا هر کاری که لازم است برای جدا کردن او از بایرن انجام دهند.

اودریوسلا نیز در فهرست خرید تابستانی رئال قرار داشت و به نظر می رسد که این مدافع باشگاه سوسیداد، اکنون مشتاق تر از گذشته برای پیوستن به رئال مادرید باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوپتگی این دو ملی پوش را برای رئال می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..