تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنایع دستی بی نظیر که روح و روان را آرام می کند!

صنایع دستی باید جایگاه ویژه ای در میان خانه ها داشته باشد چرا که دست بهترین منتقل کننده روح انسانی می باشد . و باعث آرامش در روان می شود .

در این مطلب می خواهیم از تاثیر صنایع دستی بر روی روح و روان افراد بگوییم و اینکه چقدر صنایع دستی آرامش بخش می تواند باشد و همچنین تصاویر جالب و دیدنی ای از هنرهای دستی برای شما آورده ایم .

صنایع دستی آرامش بخش

تمدن بشری حاصل فعالیت دست است و دست انسان از نظر اسطوره‌ای یک ویژگی «میداسی» دارد.
خانم‌ها «شاه میداس» را خوب می‌شناسند، چون او اسطوره طلا است و پس از آنکه به خدایان خدمت می‌کند، از او می‌خواهند آرزویی کند.
او نیز آرزو می‌کند به هر چیزی که دست می‌زند به طلا تبدیل شود.

صنایع دستی آرامش بخش

هنگامی که میداس به خانه‌اش برمی‌گردد و در راه درخت سیب می‌بیند و هنگامی که دست می‌برد تا آن را بچیند و بخورد، سیب به طلا تبدیل می‌شود و به محض اینکه به خانه می‌رسد و دخترش را به آغوش می‌کشد آن هم تبدیل به مجسمه طلا می‌شود.

صنایع دستی آرامش بخشهنر دستی

صنایع دستی آرامش بخش

دست بهترین منتقل کننده روح انسانی است و یکی از علت‌هایی که موجب شد انسان نسبت به حیوان‌های دیگر متمایز شود، داشتن دو دست آزاد است. اما به نقش دست در صنایع دستی کم توجهی شده است، به همین دلیل هم زندگی مدرن که به کارهای دستی در آن بی توجهی شده، زندگی سردی شده است و همه‌ی ما از نظر روانی و احساسی به انسان‌های یخ زده تبدیل شده‌ایم.

صنایع دستی آرامش بخشصنایع دستیصنایع دستی آرامش بخشکفشصنایع دستی آرامش بخشپارچه بافیصنایع دستی آرامش بخشصنایع دستیجزئیاتی از تاثیر صنایع دستی برای روح و روان

متخصصان از ۷۰۲ نفر نظرخواهی کردند ، داوطلبان به پرسش‌ها در مورد ارتباط خود با هنر و سلامت روان پاسخ دادند.
همچنین دانشمندان جنس ، سن ، سطح ، تحصیل و سطح درآمد شرکت کنندگان را تعیین کردند.

صنایع دستی آرامش بخش

ذوق و شوق و علاقمندی‌های مختلف مانند  :
نقاشی , مطالعه , عکاسی , موسیقی , تئاتر , مجسمه سازی , مد و صنایع دستی هنر تلقی می‌شود.
هم نقش فعال خالق و هم موقعیت منفعل ناظر در نظر گرفته شده است.

در داوطلبانی که در طول سال اخیر تقریبا ۱۰۰ ساعت (معادل با حدود دو ساعت و بیشتر در هفته)را به هنر اختصاص داده بودند، وضع روانی آنها نسبت به افرادی که زمان کمتری را به هنر اختصاص داده بودند، بسیار بهتر بود علاوه برآن،هنر سطح استرس را کاهش می‌دهد و افراد را از انزوای اجتماعی نجات می‌دهد.

ایسنا – دکتر سلام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنایع دستی بی نظیر که روح و روان را آرام می کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..