تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث ۳۷ درصد مدارس کشور توسط خیرین

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از احداث ۳۷ درصد مدارس کشور توسط خیرین خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری فارس: محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی خیرین مدرسه‌ساز که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 650 هزار خبر مدرسه‌ساز در داخل کشور و 1000 خیر مدرسه‌ساز در خارج از کشور داریم.

وی به مشارکت خیرین برای مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت: به تعبیری 37 درصد مدارس کشور و به تعبیر دیگری 50 رصد مدارس با همت خیرین احداث شده است.

حافظی افزود: امروز در دهه سوم فعالیت خیرین، تلاش می‌کنیم مشارکت مردم بیش از گذشته باشد.

وی به مدرسه‌سازی خود اشاره کرد و بیان داشت: در زمان افتتاح اولین مدرسه، مظفر وزیر وقت آموزش و پرورش حضور داشت و گفت «مشیت خدا بر این بود که یک فرزندت را از دست دهی اما 1200 فرزند که در این مدرسه تحصیل می‌کنند، به دست آوری».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث ۳۷ درصد مدارس کشور توسط خیرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..