تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم‌افزار گوگل مپس با تغییرات اساسی در طراحی، برای برخی کاربران منتشر شد

نرم‌افزار گوگل مپ با تغییرات اساسی در طراحی، برای برخی کاربران منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل در کنفرانس I/O که امسال برگزار کرد، از ایجاد تغییرات جدیدش در برنامه ها و سرویس هایش خبر داد که چند وقتی است تغییرات در نرم افزار هایش را آغاز کرده است. به عنوان مثال برای نرم افزار گوگل مپس در هفته اخیر چندین بار نسخه جدید عرضه شده و از ساعاتی پیش نیز این نرم افزار با تغییرات اساسی در طراحی، به صورت مستقیم و تحت سرور برای برخی کاربران به روز رسانی شده است.

به روز رسانی مذکور تنها برای برخی از کاربران اندروید صورت گرفته و به زودی برای دیگر کاربران که این نرم افزار را نصب کرده اند نیز انجام خواهد شد. تغییراتی که در نرم افزار گوگل مپس اضافه شده هنوز به صورت نسخه جدید عرضه نشده و به صورت اپلیکشن در گوگل پلی قابل دریافت نیست بلکه این نرم افزار به صورت مستقیم و تحت سرور برای کاربران به روز شده و احتمال می رود نسخه قابل دانلود آن نیز به زودی در فروشگاه های نرم افزار قرار گیرد.

اندروید پلیس در مورد این به روز رسانی گوگل مپس می گوید محیط این نرم افزار خلوت تر و رنگ های روشن تری در آن استفاده شده است. رنگ سفید، رنگ غالب قرار گرفته که در تمام منو ها از آن استفاده شده است. همچنین فونت ها تغییر کرده و بسیاری از دکمه ها و آیکون ها بازطراحی و جایگزین شده اند. بیشترین تغییرات در پنجره اکسپلور صورت گرفته و هر دسته، به آیکون و رنگ مخصوص به خودش مجهز شده است. همچنین فهرستی متحرکت به صورت افقی اضافه شده که در آن می توانید رستوران‌ها و مکان های عمومی را مشاهده کنید و اطلاعا دقیق در مورد آن ها را بدست آورید.

گوگل در کنفرانس خود اعلام کرده بود که بخشی به نام "For You" را در نرم افزار خود اضافه می کند که بر اساس علایق کاربر پیشنهاداتی به او ارائه می دهد که این سرویس در این بروز رسانی وجود ندارد.

نرم‌افزار گوگل مپ با تغییرات اساسی در طراحی، برای برخی کاربران منتشر شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم‌افزار گوگل مپس با تغییرات اساسی در طراحی، برای برخی کاربران منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..