تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده میزبان نمازگزاران عید سعید فطر

۱۴۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده میزبان نماز گزاران عید سعید فطربه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ حجت‌الاسلام سید محمد کاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف، با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر عید بندگی و بخشش و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز و قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان کشور اظهار کرد: سازمان اوقاف همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقای سطح معرفتی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن طرح ملی «ضیافت الهی» را در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌کند که امسال این طرح در ۲ هزار و ۴۵۱ امامزاده و بقعه متبرکه کشور با مشارکت مُبلغان دینی اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه برگزار شد و عملاً این طرح در روز عید سعید فطر پایان می‌یابد.

وی یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این طرح ملی را برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم مومن در یک هزار و ۴۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر تمامی دست‌اندرکاران طرح ضیافت الهی تصریح کرد: همزمان با روز عید سعید فطر علاوه بر برپایی نمازعید، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌های معرفت اجرا خواهد شد.

موسوی متقی خاطرنشان کرد: خطبه‌های این نماز در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و جماعات و در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی یا بومی اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سفره‌های افطاری ساده هم از دیگر برنامه‌هایی بود که براساس اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت مردمی در یک هزار و ۸۰۰ امامزاده برپا شد، تصریح کرد: براین اساس با اجرای این کارویژه بیش از هزاران نفر در سفره‌های کریمانه بقاع متبرکه و امامزادگان اطعام شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده میزبان نمازگزاران عید سعید فطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..