تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Immortal Conquest v1.1.27 + data

از استراتژی‌های استادانه استفاده کنید تا بر بیش از ۲ میلیون قطعه زمین بر روی نقشه‌ای وسیع که توسط تمامی بازیکنان به اشتراک گذاشته شده حکومت نمایید. منابع را برداشت کنید، اتحادهای قدرتمند ایجاد نمایید، یک شهر و منطقه را تسخیر کرده و در نهایت بر کل جهان سلطه پیدا نمایید. در این بازی استراتژیک چند نفره، تنها یک مسیر به سوی پیروزی وجود ندارد، اما فقط یک اتحاد برنده می‌تواند وجود داشته باشد. پس مبارزه برای کنترل آغاز شده است! Immortal Conquest یک بازی استراتژی جنگی است که در یک دنیای فانتزی اتفاق می‌افتد.

ویژگی‌ها:

قلمرو خود را در نقشه‌ای وسیع شامل بیش از ۲میلیون نقشه توسعه دهید

تأسیسات مختلف را بسازید و ارتقاء دهید تا قدرت نظامی خود را بیشتر کنید

با دیگر بازیکنان واقعی متحد شوید تا برای منابع مبارزه کرده و از قلمرو خود دفاع کنید

استراتژی‌ها را بسازید و از دیپلماسی استفاده کنید تا به بلندپروازی‌های نظامی برسید

از اتحاد خود دفاع کرده و یا به آن خیانت نمایید، انتخاب‌های شما شکست و پیروزی را تعیین می‌کند

تغییرات نسخه ۱٫۱٫۲۷ :

تنظیم رابط کاربر Gairo

اجازه دادن به بازیکنان جدید برای تغییر نام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Immortal Conquest v1.1.27 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..