تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان دانشجوهای شیطون

دانلود رمان دانشجوهای شیطون

دانلود رمان دانشجوهای شیطون

دانلود رمان دانشجوهای شیطون

 خلاصه :دانلود رمان دانشجوهای شیطون دانشجوهای شیطون بسمه تعالی”” آقا اینجا سه تا دختر داریم سه تام پسر داریم متاسفانه ازشون رو نمایی نمیشه اینا درسته ظاهری شبیه به انسان دارن..ولی سه نمونه موجوده ما قبله تاریخنکه با یه سری آزمایشاته درونی و بیرونی این شکلی شدن خب..اینا طی اتفاقاتی تودانشگاهشون با هم به جنگ برمیخیزندو معلوم نیس کی این جنگ و جدال تموم میشه وباید بگم که تمام اتفاقات مخلوط شده با طنزه که مطمعنم خنده رو لباتون میاره و البته خوندنش خالی از لطف نیست.

پیشنهاد می شود

دانلود رمان تخته سیاه

برين گورتونو گم کنين ما دو تا کفتره (پرنده)عاشق و با هم تنها بزارين..پگاه که اصن ب رويه مبارک نياورد ولي کيميا که گرفته بود دستشو کشيد و رو به من با لبخند گفت:

-عزيزم ما ميريم من خودم پگاهو ميرسونم باي گلم

بعد به زور پگاهو کشيد برد..بعله ديگه مگه جلو غريبه ها من يه عزيزم ازينا بشنوم وگرنه بايد تو خواب ببينم… والا…

اين پسره که اگه اشتباه نکنم بهروزي بود با خجالت (اخي گوگولي خجالت نکش دخترم)گفت:

-ام ميشه بريم سلف؟؟

با همون نيشه گشاد گفتم:

-بله حتما

***

الان يه رب بود که رو به رويه هم، تو سلف نشسته بوديم.عينه بز داشت نگام ميکرد، نگاهشم ميکردم سريع نگاشو مي دزديد. آخرش اعصابم ريخت به هم با جيغ گفتم:«آقاي بهروزي! کاري ندارين من برم گم شم؟»

با دست پاچگي اشاره کرد خفه شم، همه داشتن نگاهمون مي کردن،که يه لبخند مکش مرگما تحويلشون دادم. برگشتم به بهروزي نگاه کردم…آب دهنشو قورت داد و با استرس زل زد تو چشام. جون بکن ديگه اه اه اه:

-ام… خب…سخته راستش

چپ چپي نگاش کردم که چشماشو بست تند تند گفت:«خب مي خواستم بگم دوست دارم! اگه توام منو دوس داري بيام با

پیشنهاد می شود

رمان قاصدک من | دختر علی كاربر انجمن يك رمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان دانشجوهای شیطون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..