تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود S+ Music Player 3D – Premium 1.4.1 – موزیک پلیر سه بعدی و قدرتمند اندروید !

دانلود امروز 16+

آخرین آپدیت سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.4.1

دوست داشتن 7

S+ Music Player 3D – Premium v1.4.1 – اپلیکیشن موزیک پلیر سه بعدی و قدرتمند اندروید!
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

پخش با کیفیت فایل های صوتی و تصویری یکی از حداقل خواسته های کاربران دستگاه های هوشمند می باشد تا بتوانند لحظاتی خاص را تجربه کنند. با توجه به این موضوع توسعه دهندگان توجه بیشتری بر روی کیفیت پلیر های خود دارند که این قابلیت فوق العاده را می توان به وضوح در محصولات استودیو Shark – Studio دید. S+ Music Player 3D – Premium عنوان یک موزیک پلیر فوق العاده با کیفیت و سه بعدی از Shark – Studio برای اندروید می باشد که سیستم پخش کننده آن بی شک تجربه ای جدید را در اختیارتان می گذارد. همان طور که از ابتدای توضیحات چندین بار اشاره شده است، یکی از مهم ترین قابلیت های این برنامه که باعث بی رقیب شدنش در مارکت اندروید شده افکت های پخش سه بعدی اش هستند که باعث می شود صدا در تمامی جهات پخش شود و از اجرای موسیقی نهایت لذت را ببرید. بیش از 10 باند اکولایزر در اختیار هر کاربری قرار دارد که با تنظیم هر کدامشان قادر به شخصی سازی صدای خروجی از باند دیوایس و یا هدست ها هستید. در پایان نیز باید بدانید که بسیاری از فرمت های محبوب نظیر Mp3، WAV، AIF، M4A، OGG، ACC، FLAC و … تحت پشتیبانی اس پلاس هستند که خود نقطه قوتی بزرگ برای آن به شمار می رود! اگر به دنبال یک موزیک پلیر عالی هستید S+ Music Player 3D – Premium را امتجان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه S+ Music Player 3D – Premium اندروید :

پخش انواع فرمت های صوتی محبوب نظیر Mp3، WAV، AIF، M4A، OGG، ACC، FLAC و … ویژوالایزر بسیار زیبا برای افزایش جذابیت پخش جلوه های گرافیکی خیره کننده به نسبت دیگر برنامه های مشابه دسترسی به ده باند اکولایزر با ایستگاه های از پیش تنظیم شده تم هایی زیبا برای شخصی سازی اینترفیس اپ مدیریت هوشمندانه تمامی موزیک های موجود تقویت کننده باس قدرتمند برای به دست آوردن تجربه ای جدید جلوه های موزیک سه بعدی با هفت تنظیم خاص و متنوع پشتیبانی از 30 زبان محبوب جهان

اپلیکیشن S+ Music Player 3D – Premium با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با قیمت 2.49 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.4.1:

* بهینه سازی و رفع مشکلات برنامه + ویژگی های جدید

S+ Music Player 3D - Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود S+ Music Player 3D – Premium 1.4.1 – موزیک پلیر سه بعدی و قدرتمند اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..