تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت: حقوق همه شاغلین و بازنشستگان و یارانه خردادماه قبل از عید فطر پرداخت می‌شود

سخنگوی دولت از پرداخت حقوق شاغلین و بازنشستگان و افزایش صورت گرفته در آن تا قبل از عید فطر خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با اهالی رسانه با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی قدس، اظهار کرد: فصل مشترکی بین همه ادیان و ملت‌ها برای برداشتن ظلم از مردم فلسطین ایجاد شده است که با این نمادهای انسان دوستی که در روز قدس مشخص شد امیدواریم داریم جامعه انسانی روزهای بهتری داشته باشد و شاهد برقراری عدالت باشیم.

وی با بیان اینکه دولت خود را برای عید فطر آماده کرده است و بهترین تبریک دولت به ملت، پرداخت بخشی از معوقات است، گفت: قبل از عید فطر همه حقوق شاغلین و بازنشستگان را در رابطه با یارانه‌ها پرداخت می‌کنیم. علیرغم اینکه رقم سنگینی است، اما تاکید رئیس‌جمهور بر پرداخت آن است که در روزهای آینده قبل از عید فطر همه حقوق ها را با درصد افزایش پرداخت خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت: حقوق همه شاغلین و بازنشستگان و یارانه خردادماه قبل از عید فطر پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..