تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران فیلم‌ها متأثر از جام جهانی فوتبال/ «در وجه حامل» نمایش دغدغه‌های مردمی است

کارگردان فیلم سینمایی «در وجه حامل» گفت: این فیلم سینمایی که از چهارشنبه 23 خردادماه نمایش در سینما‌های کشور نمایش داده می‌شود، دغدغه‌ای مردمی را به تصویر می‌کشد.

 به گزارش سینماخبر بهمن کامیار کارگردان فیلم سینمایی«در وجه حامل» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره اکران این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی «در وجه حامل» که چند وقتی است آماده نمایش شده است، روز چهارشنبه 23 خردادماه در سرگروه سینما جوان، اکران خود را آغاز می‌کند. ما برای نمایش این فیلم سینمایی با آقای سعید خانی در دفتر پخش «خانه فیلم» قرارداد بسته‌ایم و این دفتر پخش کارهای اکران فیلم سینمایی «در وجه حامل» را در انجام خواهد داد.

وی درباره پیش‌بینی خود از فروش فیلم سینمایی «در وجه حامل» خاطرنشان کرد: تصورم این است که فیلم سینمایی «در وجه حامل» با توجه به سوژه و دغدغه‌ای که دنبال می‌کند، می‌تواند فروش مطلوبی داشته باشد، ولی از طرفی دیگر نمایش بازی‌های جام جهانی 2018 در سینما‌های کشور ممکن است به فیلم صدمه وارد کند. 

این کارگردان سینمای ایران درباره صدمه زدن نمایش بازی‌های جام جهانی 2018 در سنیما‌های کشور بیان کرد: من کاملاً با این موضوع مخالف هستم و قائل به این هستم که نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی 2018 در سینما‌های کشور، صدمه جدی به فیلم‌های در حال اکران وارد می‌کند.  سینما جایی برای نمایش دادن فیلم‌های سینمایی است، جای نمایش فوتبال نیست و تصور نمی‌کنم که هیچ کشوری از جهان چنین کاری انجام بدهد. به نظرم بهتر بود برای نمایش فوتبال از تلویزیون‌های شهری استفاده می‌کردند. 

کامیار درباره سوژه ساخت فیلم سینمایی «در وجه حامل» گفت: فیلم سینمایی«در وجه حامل» به موضوع تغییر نرخ دلار می‌پردازند که امروزه مردم کشور ما بسیار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. موضوع گرانی دلار بر بسیاری از موضوعات زندگی مردم از جمله بهداشت و درمان آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. متأسفانه اکثر مردم کشور حتی دلار را لمس هم نکرده‌اند؛ اما تغییر نرخ آن بر زندگی آنها تاثیر مستقیم می‌گذارد.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های سینما، حساسیت‌زایی است و دغدغه‌ای عمومی را مطرح می‌کند و طبعاً این حساسیت‌زایی باعث می‌شود که مسئولان کشور از دغدغه‌های اصلی مردم مطلع شوند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران فیلم‌ها متأثر از جام جهانی فوتبال/ «در وجه حامل» نمایش دغدغه‌های مردمی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..