تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اَبروی نخست وزیر کانادا سوژه رسانه‌ها شد +فیلم

مصاحبه نخست‌وزیر کانادا پس از اجلاس سران گروه ۷ با حاشیه جالبی همراه بود که او را سوژه رسانه‌ها کرد.

به گزارش صدخبر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا یکی از پرحاشیه ترین سیاستمداران است که هر از گاهی سوژه رسانه‌ها می‌شود؛ از پوشیدن جوراب های عجیب تا سلفی‌های طنزی که با حیوانات می‌گیرد. او پس از نشستی که با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سران گروه 7 درباره مسائل تجاری داشت، برای مصاحبه به میان خبرنگاران آمد. به نوشته منابع خبری از جمله Buzzfeed در حین مصاحبه به دلیل شدت گرما، ابروی مصنوعی نخست وزیر کانادا ناگهان از روی صورتش جدا و آویزان شد. ویدئوی این مصاحبه پس از پخش، در فضای مجازی دست به دست و سوژه کاربران شده است.

جزئیات این اتفاق را در ادامه مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اَبروی نخست وزیر کانادا سوژه رسانه‌ها شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..