تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان خواستار تشدید بر پایگاه‌های نظامی ایران شد!

یک مقام سعودی ضمن تکرار ادعاهای واهی ریاض علیه تهران، خواستار تشدید نظارت‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر پایگاه‌های نظامی ایران شد.

به گزارش بولتن نیوز، خبرگزاری عربستان (واس) ضمن تکرار ادعاهای واهی ریاض علیه تهران، مبنی بر حمایت ایران از تروریسم نوشت: عربستان از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌خواهد، برای تشدید نظارت و بازرسی از پایگاه‌های نظامی ایران ساز و کارهایی ایجاد کند.

به نوشته واس، این موضوع را نبیل العشری، جانشین کاردار سفارت عربستان در اتریش در سخنان خود در نشست شورای محافظه کاران آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، مقر سازمان ملل متحد مطرح کرد، نشستی که به ریاست یوکیا آمانو، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و با حضور کشورهای عضو سازمان ملل برگزار گردید.

نبیل العشری بر خواسته عربستان مبنی بر ایجاد ساز و کارهایی برای تشدید نظارت و بازرسی از پایگاه های نظامی ایران تاکید کرد.

العشری گفت: عربستان به توانمندی و شایستگی آژانس و بازرسان آن در اجرای تحقیقات و بررسی برنامه های نظامی و هسته‌ای ایران اعتماد دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان خواستار تشدید بر پایگاه‌های نظامی ایران شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..