تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات ویژه متروی تهران به مناسبت عید سعید فطر

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی ویژه متروی تهران و حومه به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ امام خمینی، با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات ویژه و سرویس های فوق العاده را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار و پنج متروی تهران و حومه در روز عید سعید فطر از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم به طور رایگان ارائه می شود، افزود: در این روز تعداد حرکت قطار ها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران راحت تر از این وسیله حمل ونقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: سرویس دهی در خط پنج نیز از ساعت 5 و 30 دقیقه آغاز می شود.

وی بابیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات دهی مناسب تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می شود به منظور دسترسی بهتر و آسان تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلی امام خمینی در خط یک متروی تهران پیاده شوند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « تین نیوز » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات ویژه متروی تهران به مناسبت عید سعید فطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..