تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میدان مطهری قم فرونشست/ انفجار در خط لوله گاز

میدان مطهری قم فرونشستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم با اشاره به انفجار گاز که صبح امروز در ضلع شمالی میدان مطهری اتفاق افتاده است، اظهار داشت: عامل این حادثه نشت لوله آب بوده که زیر لوله گاز خالی‌شده و شکستگی در لوله گاز سبب رخ دادن این حادثه شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: چند باب مغازه آسیب جدی دیده و میزان خسارات وارده شدید بوده است.

وی با بیان اینکه حادثه به دلیل حفاری مترو اتفاق نیفتاده است، گفت: این حادثه در ساعت کم رفت‌وآمد و خلوت اتفاق افتاده و ساعتی بوده که کسی در محل نبوده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم، این اتفاق در ساعت 7 صبح رخ‌داده است.

جعفری با اشاره به محدودیت‌های اعمال‌شده در محل و ایمن‌سازی محل بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آب، برق و گاز این شرکت‌ها گفتیم که آب و برق و گاز را قطع کنند تا عملیات به‌درستی انجام گیرد.

انتهای پیام/الف

حادثه انفجار گاز میدان مطهری قم ارتباطی به حفاری مترو ندارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میدان مطهری قم فرونشست/ انفجار در خط لوله گاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..