تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Prey Mooncrash برای کامپیوتر + کرک نهایی SKIDROW

پس از معرفی بسته الحاقی جدید Mooncrash در نمایشگاه E3 2018 توسط بتسدا، این DLC در شبکه استیم در حالتی که دیگر قفل گذاری Denuvo بر روی آن نیست منتشر شد. دانلود بازی Prey Mooncrash توسط گروه SKIDROW کرک شده است. بازیکنان در بسته الحاقی Mooncrash که از مدت‌ها پیش شایعاتی از آن به گوش می‌رسید، با شخصیت «مورگان یو» در کره ماه همراه خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بسته الحاقی در دست نیست و نمی‌دانیم که مورگان دقیقا برای انجام چه کاری در دانلود بازی Prey Mooncrash به کره ماه قدم می‌گذارد. همچنین بروزرسانی جدیدی برای بازی منتشر شده است که حالت‌های جدیدی نظیر حالت بقا، بخش نیو گیم پلاس، بخش داستانی تازه و موارد دیگری را به آن اضافه می‌کند و بازیکنان از حالا می‌توانند به صورت رایگان به محتوای این بروزرسانی دسترسی داشته باشند.

بازی Prey از جمله بازی‌های علمی تخیلی است که ما را وارد ماجرای کلیشه‌ای مبارزه با بیگانگان در یک ایستگاه فضایی می‌کند. این بازی می‌تواند به لطف المان‌های علمی تخیلی جذاب و داستان درگیر کننده خود شما را تا آخر پای بازی بنشاند، اما در عین حال Prey این قابلیت را دارد که به خاطر سیستم ضعیف مبارزات و عدم توازن در درجه سختی بازی، شما را از خود دور کند. اگر یک بازی علمی تخیلی جذاب می‌خواهید، Prey یک بازی بسیار خوب به شمار می‌رود، اما اگر به دنبال یک بازی شوتر هستید، Prey شما را ناامید می‌کند.

Prey Mooncrash PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Prey-Mooncrash

اسکرین-شات-بازی-Prey-Mooncrash اسکرین-شات-بازی-Prey-Mooncrash اسکرین-شات-بازی-Prey-Mooncrash اسکرین-شات-بازی-Prey-Mooncrash اسکرین-شات-بازی-Prey-Mooncrash اسکرین-شات-بازی-Prey-Mooncrash info

Fight overwhelming odds to escape a secret TranStar moon base where the enemies you encounter, the hazards you face, the goals you complete, and the loot you collect are different each time you play. With changing environments as dangerous as they are dynamic, the Mooncrash campaign for Prey will offer a fun, infinitely replayable challenge to test even the most skilled players.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit versions)
Processor: Intel i5-2400, AMD FX-8320
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit versions)
Processor: Intel i7-2600K, AMD FX-8350
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 970 4GB, AMD R9 290 4GB
Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Prey Mooncrash برای کامپیوتر + کرک نهایی SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..