تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Resident Evil 5 برای PS4 – ریلیز PROTOCOL

بازی Resident Evil 5 برای PS4 به سبک اکشن با دید سوم شخص می باشد که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر شده‌است. این پنجمین قسمت در مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول است که در آفریقا اتفاق می‌افتد. یک ویروس ناشناخته باعث دیوانگی مردم شده و این مردم به افراد خاصی حمله می‌کنند. در بازی رزیدنت ایول ۵ بازیباز در نقش کریس ردفیلد (که در رزیدنت ایول ۱ و رزیدنت ایول کد: ورونیکا حضور داشت) با دختری به نام شوا آلومار که همراه کریس است، بازی می‌کند.

روند بازی شباهت زیادی به نسخهٔ چهارم دارد؛ اما از نظر بصری (مخصوصا نورپردازی) تحول بزرگی در این بازی بوجود آمده‌است. یکی از تغییرات جالب بازی Resident Evil 5 برای PS4، خیالاتی شدن شخصیت بازی هنگام بحرانی شدن خط سلامت است. این بازی تا مارس ۲۰۱۵ توانست به فروشی بیش از ۶٫۸ میلیون نسخه در سراسر جهان دست یابد، و عنوان پرفروشترین نسخه در سری بازی‌های رزیدنت ایول را از آن خود نمود. این بازی قابلیت بازی دو نفره تحت شبکه را چه در بازی اصلی یا چه در بخش مزدوران دارد.

Resident Evil 5 PROPER PS4-PROTOCOL

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Resident-Evil-5

روند بازی رزیدنت ایول ۵، از نسخه رزیدنت ایول ۴ الگوبرداری شده بود با این تفاوت که تکسچرها، بسیار بهتر از نسخهٔ پیشین تولید شده بودند، زاویه دید کمی نزدیکتر به شخصیت و روان‌تر شده بود. محیط و داستان بازی Resident Evil 5 برای PS4 بسیار گیرا و جذاب طراحی شده‌است. با توجه به اتفاق افتادن رویدادهای بازی در آفریقا، محیط بازی به گونه‌ای طراحی شده که بازیباز، گرمای سوزان آفریقا را به خوبی هر چه تمام‌تر حس کند. رفتارها و حرکت‌های دشمنان این بازی نیز بسیار شبیه به نسخهٔ پیشین است، با این تفاوت که در نسخهٔ پیشسین نامشان گانادوس، و در رزیدنت ایول ۵ به نام ماجینی بودند. ماجینی‌ها دارای هوش مصنوعی بسیار بالاتر و جان‌سختی بیشتر، نسبت به گانادوس‌ها هستند.

بازی همانند نسخهٔ پیشین دارای سیستم خرید، فروش مهمات، سلاح، لباس و… و ارتقاء اسلحه‌است. در رزیدنت ایول ۵ برخلاف نسخهٔ پیشین با حذف کردن هر آیتم، به شکل کامل حذف نشده و در آغاز مرحله می‌توان آیتم پاک شده را، بازیابی کرد. در بازی Resident Evil 5 برای PS4 با از بین بردن دشمنان، مهمات، گیاهان و اسپری دارویی و پول به دست می‌آید. همانند برخی از نسخه‌های پیشین، این بازی نیز دارای مینی گیم مزدوران بوده، که در آن ۴ شخصیت کریس، شوا، جیل و وسکر قابل دسترسی هستند که در آن برای شخصیت‌های کریس و شوا، ۳ نوع لباس و برای شخصیت‌های جیل و وسکر دو نوع لباس وجود دارد.

منبع توضیحات: ویکی پدیا

اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-5 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-5 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-5 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-5 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-5 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-5 info

One of the most popular Resident Evil titles comes to PlayStation®4 in full 1080p HD with an increased frame rate. Featuring single-player and co-op modes and a dramatic storyline, this fully-loaded release includes all previously released DLC (Lost in Nightmares and Desperate Escape story expansions, Versus mode, extra figures and 4 costumes), and the previously PC-exclusive No Mercy mode, as well as the new mode “The Mercenaries United” which combines the two fan-favorite modes, The Mercenaries and The Mercenaries Reunion for an even more intense experience.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Resident Evil 5 برای PS4 – ریلیز PROTOCOL»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..