تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به جای درس‌خوان بودن زندگی کردن را به دانش آموزان دختر بیاموزیم

ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: موضوع ورزش مهم است و نباید صرفا آن را عامل جلوگیری از عوارض سنگین درمانی ببینیم چرا که این موضوع موجب نشاط و سرزندگی است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری ها در ورزش سرمایه گذاری درست و دقیق است که موجب نشاط می شود و باید جامعه را در مقابل آسیب های اجتماعی و تاب آوری تقویت کنیم.

ابتکار تصریح کرد: ورزش همچنین از زاویه حقوق شهروندی موضوع مهمی است و امیدوارم بتوانیم از زوایای مختلف طرح تاب لوری و آموزش مهارت های زندگی را دنبال کنیم.

وی افزایش فعالیت بدنی در دانش آموزان را اقدام بسیار مهمی دانست و گفت: امیدوارم معلمان به این موضوع توجه کافی داشته باشند و متوجه باشند که در نقش آفرینی بنده دانش آموزان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

تربیت بدنی در مدارس باید در اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد

در ادامه رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی گفت: آموزش و پرورش تمامی تلاش خود را برای تربیت بدنی کار می گیرد اما این مهم صرفا با آموزش و پرورش به نتیجه نمی رسد.

معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: خواستار این هستیم که وزرات ورزش و جوانان اولویت خود را حمایت از این برنامه قرار دهد و برای سرمایه گذاری بلند مدت نیازمند حمایت سایر نهادها هستیم.

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین ساحت تربیت و زیستی مورد توجه قرار گرفته است که این طرح نیازمند تامین نیروی انسانی کافی و محتوای آموزشی مناسب است.

معاون آموزش ابتدایی گفت: برای تحقق هدف علاوه بر محتوا و نیروی انسانی به امکانات و فضای ورزشی نیاز داریم.

حکیم زاده تصریح کرد: علاوه بر آموزش‌ها انگیزه آموزگاران از شرکت در این برنامه را بدانیم و این انگیزه علاوه بر آموزش ضمن خدمت منجر به تغییر نگرش در معلم شود در غیر این صورت تضمینی برای به کارگیری این آموزش ها در طول سال تحصیلی نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به جای درس‌خوان بودن زندگی کردن را به دانش آموزان دختر بیاموزیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..