تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران کمبود نیروی تربیت بدنی در مدارس/ فاز اول آموزش معلمان را تا اول مهر به اتمام می‌رسانیم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست ستاد عالی تشکیلاتی گسترش و ارتقای فعالیتهای تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان دختر با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

حمیدی در این مراسم با اشاره به اینکه طی مصوبه دولت موضوع شاداب سازی نسل کودک و نوجوان مهم است، اظهار کرد: با توجه به این مصوبه فعالیت ورزشی فوق برنامه‌ای برای دختران در مقطع ابتدایی طراحی و اجرا می‌کنیم که البته در اجرای این طرح با معاونت آموزش ابتدایی و معاونت پرورشی و فرهنگی، دفتر امور بانوان و مرکز منابع انسانی وزارتخانه‌ها همکاری داریم.

وی ادامه داد: اجرای این طرح گسترده و قوی برنامه برای تمام معلمان مدارس مدارس ابتدایی دخترانه است و در فاز اول کاری پایه اول، دوم و سوم مخاطب قرار گرفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت با اشاره به اینکه به معلمان پایه توجهی ویژه ای می‌‌شود، گفت: فاز اول آموزش معلمان را تا اول مهر به پایان می رسانیم.

وی گفت: روند پرداختن به شیوه های حرکتی را در این طرح به معلمان آموزش می دهیم که در نهایت کلاس و مدرسه شاد را برای دانش آموزان ترتیب دهیم.

حمیدی با اشاره به وضعیت نیروی تربیت بدنی در مدارس اظهار کرد: با توجه به روند بازنشستگی در آموزش و پرورش طی سال های آتی ۳۵۰ هزار نفر در چهارسال آینده بازنشسته می‌شوند در نتیجه با کمبود شدید نیرو مواجه خواهیم بود.

در ادامه رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی گفت: آموزش و پرورش تمامی تلاش خود را برای تربیت بدنی کار می گیرد اما این مهم صرفا با آموزش و پرورش به نتیجه نمی رسد.

معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: خواستار این هستیم که وزرات ورزش و جوانان اولویت خود را حمایت از این برنامه قرار دهد و برای سرمایه گذاری بلند مدت نیازمند حمایت سایر نهادها هستیم.


وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین ساحت تربیت و زیستی مورد توجه قرار گرفته است که این طرح نیازمند تامین نیروی انسانی کافی و محتوای آموزشی مناسب است.

نیاز مبرم به  امکانات و فضای ورزشی  در آموزش و پرورش معاون آموزش ابتدایی گفت: برای تحقق هدف علاوه بر محتوا و نیروی انسانی به امکانات و فضای ورزشی نیاز داریم.

حکیم زاده تصریح کرد: علاوه بر آموزش‌ها باید انگیزه آموزگاران از شرکت در این برنامه را بدانیم و این انگیزه علاوه بر آموزش ضمن خدمت منجر به تغییر نگرش در معلم شود در غیر این صورت تضمینی برای به کارگیری این آموزش ها در طول سال تحصیلی نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران کمبود نیروی تربیت بدنی در مدارس/ فاز اول آموزش معلمان را تا اول مهر به اتمام می‌رسانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..