تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت تیم ملی پرتغال بحرانی شد/ تهدید ۳ ستاره تیم ملی پرتغال

وضعیت تیم ملی پرتغال بحرانی شد/تهدید  3 ستاره تیم ملی پرتغالبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به افزایش قابل توجه دستمزد 3 ستاره ملی پوش پرتغال به نام های ویلیام کاروالیو،گلسون مارتینز، وبرونو فرناندز که از یاران کلیدی فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی روسیه به شمار می روند برونو کاروالیو طی تماس های تلفنی با این بازیکنان پیغام داده که قرارداد آن ها را فسخ می کند.

براساس گزارش دیلی تلگراف درگیری ریاست اسسپورتینگ لیسبون با 3 ستاره ملی پوش این تیم در اردوی جام جهانی مایه نگرانی فرناندو سانتوس شده است.

گفتنی است با وجود این که تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون در رقابت های لیگ برتر پرتغال سوم شد اما فرناندو سانتوس همیشه به این تیم توجه ویژه داشته و 3 ستاره این تیم به اردوی تیم ملی فراخواند موضوعی که باعث حذف نانی در آخرین روزهای اردوی آمادگی پرتغالی ها در جام جهانی شد.

بیشتر بخوانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت تیم ملی پرتغال بحرانی شد/ تهدید ۳ ستاره تیم ملی پرتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..